יום שבת, 12 באוקטובר 2013

טיפים טבעיים למניעת נשירת שיער

טיפים טבעיים למניעת נשירת שיער

עדיף להשתמש במוצרים טבעיים להפסיק ללכת לטיפולים בסלון יקרים, שאולי לא יעזרו לבעיה.

מחפש מוצר טבעי לנשירת שיער? אלי אחד הטיפים הנ"ל יוכל לעזור לך! צמיחת השיער, כמו גם בריאותו, מושפעת מאוד מרכיבי התזונה הקיימים בגוף, ותורמים לבנייתו. תזונה לקויה עלולה לגרום לנשירת שיער או להחריפה. הקפידו לאכול ארוחות מגוונות ומאוזנות המורכבות ממזונות בסיסיים.

נסה את העצות הבאות קלות בבית ולראות כיצד הם יעילים בהפחתת נשירת שיער!
1. טיפולי שמנים חמים: קחו כל שמן טבעי – זית, קוקוס, שמן קנולה – וחממו אותו עד כדי שהוא חם, אך לא חם מדי. לאחר מיכן יש לעסות אותו בעדינות לתוך הקרקפת שלך. לשים על כובע רחצה ולהשאיר אותה במשך שעה, ואז שמפו לשיער שלך.
2. מיצים טבעיים: ניתן למרוח את הקרקפת שלך גם עם מיץ שום, מיץ בצל או מיץ ג'ינג'ר. להשאיר אותו על לילה ולשטוף אותו ביסודיות בבוקר.
3. עיסוי ראש ושיער הקרקפת: עיסוי הקרקפת לכמה דקות ביום יעזור להמריץ את הזרימה. מחזור טוב בקרקפת שומר זקיקי שיער פעילים. מחזור עשוי להשתפר באמצעות עיסוי על ידי שימוש בכמה טיפות של שמן אתרים לבנדר או מפרץ בשקדים או בסיס שמן שומשום.
4. נוגדי חמצון: למרוח תה ירוק חם (שתי שקיות מבושלות בכוס אחת של מים) על הקרקפת שלך ולהשאיר את התערובת על במשך שעה ולאחר מכן לשטוף. תה ירוק מכיל נוגדי חמצון המונע נשירת שיער ולהגביר את צמיחת שיער.
5. מדיטציה עיסוק: תאמינו או לא, ברוב הפעמים, הסיבה העיקרית לנשירת שיער הוא לחץ ומתח. מדיטציה יכולה לעזור בהפחתת ושלהחזיר את האיזון ההורמונלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה